6 dagar senare

rumpan känns inte som en kroppsdel, jag ser ut som en dränkt hund, växlarna på cykeln har frusit, min ipod dog efter halva vägen, men jag bryr mig inte. för vi kommer få en vit jul (förhoppningsvis)!

ikväll har jag varit med min älskade vicktick. gjorde risalamalta, kollade skolkatalogen, SKVALLRADE, kollade på wild child och dräglade över alex pettyfer, hur kan man vara så olagligt snygg? med vicki är livet som bäst!


do you want 90minutes of pleasure? watch the movie  

ps. känseln i rumpan börjar nu komma tillbaka efter min cykeltur

Kommentarer
Postat av: viktoria

HAHAHAHAHA inser du att det tog 45 min att cykla hem? sjukaste någonsin! galet så kall du måste ha varit!

2008-12-22 @ 11:12:04
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0