andas ut

för första gången på hur länge som helst kan jag andas ut. ikväll ska jag inte ägna en enda tanke åt skolan, men nu när jag har all tid i världen så vet jag inte vad jag ska göra, typiskt va? blir väl till att kolla tv som vanligt, helt klart de bästa tidsfördrivet engligt mig!!

sitter just nu själv vid köksbordet och har avnjutit en middag i min ensamhet. vet dock inte hur jag ska tolka upplägget av min middag eftersom jag endast vart bjuden på en potatis och tre fiskpinnar. antingen var resten av familjen utsvultna (som jag är nu!), eller så kanske pappa ger lite hintar på att jag ska börja banta. det är värt att tänka på..





Kommentarer
Postat av: ANNA

hhahahahaha kändisblogg

hahah fnizz vännen

han vill inte att ditt rectum ska sprängas, that´s it

2008-12-12 @ 17:38:52
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

vad i helvete, jag åt ju för fan middag med dig??!

2008-12-13 @ 00:26:19
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0