bula

dagen invigde jag med att i enbart trosor svimma och ramla rakt ner i golvet, vilket resulterade i huvudvärk och en bula. när jag låg där på golvet så kände jag också hur jag började krampa och rätt som det var så stod jag upp igen och fattade ingenting, var totalt nollställd! 
hör hur emma skriker "gud va dålig du är", för hon trodde att jag hade trillat ur sängen. får övertala emma ett tag om vad som hände och sen tror hon mig.... ringer mamma och börjar gråta när jag hör hennes röst, det är nåt med mammor, dom får en alltid att börja gråta i sånna här tillfällen!
hon ställde iallafall min diagnos som var ett kraftigt blodtrycksfall/svimning och en timma senare satt jag på bussen påväg ner till stan för att möta mina stjärnor. 

imorgon blir det stan igen, emma och jag har två julklappar kvar att köpa. hann inte med det idag, vart stress (som vanligt) till bussen. nu sitter jag på mitt rum och ska snart slå in alla presenter, emma är bannlyst från de eftersom att det inte finns någon som är sämre på det än vad hon är! i värsta fall får hon kolla på....


älsklingar

Kommentarer
Postat av: viktoria

men lilla gumman du får ta det lugnt när du kliver ur sängen, det där håller inte

2008-12-22 @ 21:04:04
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

men , vad hemskt att du svimmade! :( Tur att det inte hände nåt mer bortsett från bulan dock :) Vad har du köpt för julklappar då?

2008-12-23 @ 15:49:27
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0