let's pretend that we are young again

i och med att jag nu har skapat mig en blogg så finns det kanske 1000000000000000000056 stycken bloggar, minst. så konkurransen är hård (....) så vi kan ju redan konstatera att mitt läsarantal inte kommer vara det högsta, så redan i det första inlägget så kan vi komma fram till att denna blogg är för min egen skull, eller nått..

nu, sängen. här kommer iallfall mitt nattasång som jag kallar det för! har alltid en sång som jag måste somna till, hittar en favvolåt som jag gnatar sönder och tillslut så hittar jag en ny nattasång.
här är iallfall nulägets nattasång
(känn hur trötta ni kommer bli)


Kommentarer
Postat av: viktoria

knappast din enda men absolut din mest trogna läsare! grymt fin låt för övrigt.:)

2008-12-11 @ 16:17:19
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0