Spontanitet med stort S

okej okej okej, har sju min på mig innan färgen i håret ska ut!

ibland blir jag förundrad av mig sjäv. klockan 00.04 så står jag och borstar tänderna, ser en gammal förpackning med hårfärg, mellan brun, och nu efter många om och med så sitter den i håret på huvet!
oooo, fyra min kvar, snabba!!!
nånstans där i mitten undra jag vad fan jag höll på med, för jag hade ingen aning om vad som hände på bakhuvet! ska bli kul att se imorgon. när ja står där och färgar för fullt så kommer jag på den briljanta idén att kleta lite på ögonbrynen också, sagt och gjort. klickar lite färg på pekfingret, för det mot ögonbrynet och KLUTT! RAKT NER I ÖGAT! jag trodde jag hade känt på ögonsmärta förrut, men de där slår fan allt, kan lova att jag såg brunt!
oooooo 2min kvar!
efter ett svidigt(?) öga, tappat burken med färg på mammas vita matta och två missfärgade kluttar på magen så får vi snart se om det var värt de, ska hålla er uppdaterade alla miljoner bloggläsare!


snygg posé

två min över tiden!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahaa, orkar inte med dig!

2008-12-15 @ 11:10:02
Postat av: Anonym

Hahaha, vafan! Blev resultatet snyggt? Färga aldrig ögonbryn med hårfärg igen, huden omkring får ju färg på sig! hoppas ditt öga mår bättre ;)



Plus att vi STYR UPP (alla älskar uttrycket) gängmiddag på lovet!

2008-12-15 @ 15:46:30
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0