stockholm dag 3

fuuuuuullt ös medvetslös, här är alla dagar som en stor enda fyllefest (med noll överdrift där).

dagen bjöd på bio med mina tre kusiner + mig. måste erkänna att man blir lite lätt psykad när man har sett en film som handlar om 50 chihuahuor som pratar svenska. lite konstigt sådär, med dock svider det att säga att filmen var bra..
julia, ena kusinen, ville dock gå på toa när det var tio minuter kvar! mitt i min gråtstund, filmen var faktiskt riktigt fin på slutet. min kusinn ellen såg direkt att jag grät, men mogen som jag är så har jag inte erkänt de än.

sen vill jag varna alla som ska färga ögonbrynen, ha koll på tiden!! jag kom på att jag hade färg på dom när jag plötsligt började känna en brinnande känsla.
frågade min moster om det vart bra och hon började skratta, vet inte riktigt hur man ska tolka de, men som tur är så tyckte morfar att de såg bra ut.  förövrigt så kallade morfar min nyårskjol för fnaskkjol, det är kanske där jag ska lägga min oro..
men kjolen och ögonbrynen kanske blir en fin kombo.

nu står min kusin hanna bredvid mig och leker med sitt lamm lammis, han har varit olydig och ska nu få en spruta.. ne, nu ska han visst sola!
när försvann all denna underbara fantasi för oss stora? så jävla tråkigt

Kommentarer
Postat av: petra

Hahah låter bra! Vad blir det på nyår för dig? Saknar dig!

2008-12-28 @ 22:26:20
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag förväntar mig att träffa fnask-elin med svarta ögonbryn på torget på nyår!

2008-12-29 @ 01:06:41
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/
Postat av: ANNA

hoppas du färgade alla dom där hårstråna du har mellan dina "två" ögonbryn också. eller nu kanske du bara har ett.

2008-12-30 @ 23:53:30
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0