två dagar ledigt

en sovmorgon ska jag ta ut imorgon, fastän jag har sovit hela helgen. hoppar över spanskan (igen.......) och i och med de så kommer jag inte ha min nästa spanskalektion på 4 veckor!!!!!! nästan ett möte med gud

ja, som sagt. sovit har jag gjort hela helgen, fast med goda anledningar och tack till anna som har väckt mig både lördag och söndag! luciavaka på sf vart det fredag-lördag med antonia, riktigt bra var det faktiskt! lyckades hålla mig vaken hela natten, nästan! men det är en riktigt bra bedrift för att vara mig, brukar vanligtvis somna så fort någon sätter på en film, är sjukt irriterande med tanke på att jag älskar att se på film! men emma tycker att den egenskapen hos mig är riktigt gullig....... not. 
så hela lördag sov jag från och till. till middag vart det pizza och det var ljuvligt. tyärr så kom illamåendet tillsammans med den ljuvliga middan och det firade vi med en stoooooor skål glass och tre dumlekakor. ibland vill jag veta vad min kropp tror att jag vill utsätta den för? jag brukar säga till alla som inte tar hand om sina kroppar att man ska se sin kropp som sin egen hund. min kropp är min hund och jag är husse och just nu är jag inte världens bästa husse. stackars min lilla (läs stora) kropp.
idag har iallafall ingenting hänt. skulle ha pluggat samhälls, men det vart inte gjort och jag vet att alla som kommer läsa kommer att tänka otippat och nej, det är de inte. mitt liv börjar bli alldeles för förutsägbart.

här kan ni iallfall se trailers på filmerna som vi såg på luciavakan på sf. riktigt bra var dom, fast sista filmen känns som en enda dimma, precis som när man har varit full, hehehehehehehehe..



Kommentarer
Postat av: musprutt

den sista filmen ägde juuuuuuuuuuu

2008-12-14 @ 23:10:28
Postat av: viktoria

det borde vi absolut, pratcirkel ftw

2008-12-14 @ 23:11:41
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0