1 januari

nu kommer det stora året för många av oss, året med stort Å. ni kanske kan gissa vad, 18år såklart. är dock pinsamt att vara den enda av alla 1000000000 som har värtsa nojan över detta. jag har panik. det enda jag ser när någon nämner 18 år en kista med mig död i, eller en gravidmage, räkningar, blöjor och rynkor. är verkligen i en ålderskris och det känns som om klimakteriet träder in närsomhelst.
sen är jag också alltid jätte överdriven och en sjukligt stor dramaqueen, men det är såhär jag känner nu..... snälla spola tillbaka till när jag gick i 3:an och "dejtade" alla killar i klassen......... vuxenpoäng till mig i förtid. eller just de, inga vuxenpoäng än, dom kan försvinna åt helvete.

och som den gråtaren och dramaälskaren jag är så måste jag verkligen tipsa om filmen australia. 10gånger bättre än chihauhaon från beverly hills (och den va skit bra, så ni kan ju tänka er hur bra denna film är). en sak till jag måste säga är att i tidningen härom dagen så var chihuahoan från beverly hills rankad bland dom 100 sämsta filmerna någonsin. förstår inte vad dom har fått det ifrån, dom måste ha missat alla dessa svensktalande hundars mening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0