All hands up in the air

snacka om att jag däckade fort igår och hade jag vetat att min älskade mamma skulle ringa och väcka klockan halv tio så hade jag somnat ännu tidigare igår! att hon aldrig lär sig. hon förstår inte att man sover på morgonen, hon tror typ fortfarande att jag är lika morgonpigg som jag var när jag gick i 4:an. sen blir hon lika chockad varje gång jag sover efter elva också, snackar vi kanske lite släppataget ångest eller? såhär kan ett samtal vara:
klockan är 11.33
- heeej gumman, det är mammaaaaaaaa!
- mm, hej
- nemen, sover duuuuuuu?
- ja
- men elin, du som alltid brukar vaaaa uppe så tidiiiiiiiigt

yeah right, kanske är dags att spräcka den där bubblan som hon lever i

fick också nyss ett mms av pappa med en sjukt överviktigt gubbe som åker moppe där han så fint hade skrivit till
"har du tagit fram moppen redan?"

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0