avbyte

okej, istället för ett beroende så ska vi nu prata om en ful ovana.
har som ful ovana att endast uppdatera den här satans bloggen på kvällen eller på natten. kan knappt hitta ett inlägg som inte är skrivet efter typ 23.00. men de kanske är bra, det tyder ju på att jag lever ett händelserikt och roligt liv utanför bloggen (eller inte). men idag har jag och min kära syster faktiskt varit på gymmet i i hela tre timmar (en timme sammanlagt i omklädningsrummet)!! såhär löd en konservation:
*vi går mot rullbanden och börjar sakta värma upp med att gå*
emma: efter 5minuter så börjar vi springa
jag: okej, hur länge då?
emma: 10min är väl bra
jag: ne, 15min
*kånk, stööö, flåååås, svett osv*
2 min senare
jag (men sjuklig andnöd): jag vill inte göra det här nå mer

så snäll som min syster är så lämnar vi det där jävla springrummet och går till gymmet där jag för en gångs skull kan få låta som om jag har andats och bott där i hela mitt liv efter alla friskvårdslektioner som vi har spenderat i gymmet. jag lät faktiskt rktigt proffsig och visade emma alla maskiner, pratade tekniker, visade nya övningar, pratade om översträckning och vinklar. jag är så jävla bra.
men sanna mina ord, aldrig ett rullband igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0