hetsiga dagar

en veeeecka har gått och den har rullat på som vanligt. är fortfarande ensam hemma med emma och jag längtar tills hela familjen klampar in genom dörren imorgon! är less på att laga mat nu, inte för att jag gör det men ändå. det är min kära syster emma som får stå för matlagningen och det föredrar hon nog själv också, ingen vill ha mig som kock..... har faktiskt inte sagt att jag glömde he i sockret i kladdkakan när jag och mina vänner bakade i tisdags, det är ju 100tummar ner, vem fan glömmer sockret i kladdkakan? ja, den smakade i allafall skit men med lite glass till så gick hela åt ändå. 

skolan började också i torsdags och det kändes faktiskt som om att någon hällde syra på mina ögon när klockan ringde på morgonen, grymma värld. var trött hela dagen och somnade faktiskt med öppna ögon på historian, hur nu det gick till. kom till liv när jag hörde hur min penna föll till golvet från min hand. har lidit av min trötthet ett par månader nu och det är riktigt hemskt faktiskt, sover jäääämt. så fort jag sätter mig ner så däcker jag. mamma trodde att jag led av järnbrist så jag kom till hennes jobb på torsdagen för att ta några prover för att se om så var fallet. när man är så trött som jag är så brukar man ofta lida av järnbrist, men det åtgärdas lätt med att äta järntabletter. jag tog den där sprutan och proverna lämnades in. på luncen på fredagen så ringde min mamma mig med proverna i handen, fallet är så att jag har alldeles för mycket järn i kroppen. varför är det alltid jag? det kan va så att jag har en mutation i en gen som gör så att min kropp inte kan göra sig av med allt järn och för att rätta till de så kan jag måsta att lämna blod oftare än alla andra. en mutation i en gen, hahaha, en mutation i en gen! 
men vart fan kommer tröttheten ifrån isåfall!!!!!
ska ta ett till blodprov på måndag som ska visa ifall jag har de.
jag gillar typ sprutor, blir alltid lite extra high när jag sitter där, nåt är spännande med dom! ingen behöver bli orolig.

och igår fick jag skjuts fram till huset av bussen, jag var sjäv på den och han fråga vart jag bodde. taxi får tio kronor!
nu sitter jag här i emmas soffa med mina nya bruna ögon och ska nu gå upp och laga mat (emma ska, jag ska titta och lära)

charmerande vinkel

ikväll blire station med mina finisar
later

Kommentarer
Postat av: ANNA

VART AS FINT JU!

2009-01-10 @ 18:49:46
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0