love at first sight

signe och den svarta katten gick alldeles nyss ute på gården, sida vid sida. signe har skaffat pojkvän.
jag tror att hon nu har kommit in i den rebelliska tonårstiden när man bara hänger ute med killar och blir påsatt och struntar i familjen totalt. för det är precis vad signe gör just nu. hon har vart med svarta katten sen elva imorse och vägrar komma in. hon lever bara på sin pojkväns kärlek för tillfället. sen blir hon på smällen och i samma veva blir hon dumpad för svarta katten tycker inte om signes nya kropp och börjar sin jakt efter en ny katt med en killerbody. jaa, då kommer hon komma krälande tillbaka och be om nåd.
min lilla signe har blivit stor. 


undrar hur signe och svarta kattens modell kommer se ut
ska hålla er uppdaterade i denna uppståndelse och jag hoppas att alla håller tummarna för att de kommer bebisar!

nu är familjen hemma igen och jag sitter bara på mitt rum och hör hur alla låter, gud va skönt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha det låter som du pratar om ditt barn :((( ångest

2009-01-11 @ 21:58:11
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

alltså kattungen till höger är fan cpstört jävla gullig!! blir helt svettig när jag ser den

2009-01-24 @ 02:21:30
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0