påsatt

för ungefär tre timmar sedan såg jag min katt bli påsatt utanför skjulet. en väldigt otäck syn med en svart katt som sitter och guppar på min lilla signe. kan inte riktigt titta på henne än utan att se allt detta i huvet om och om igen. min lilla oskyldiga signe, ska du bli mammmmmaaaa? jag vill bara fråga henne om vad som hände, hur det va, gjorde det ont? men hon svarar ju inte hur jag än gör! men jag antar att det va riktigt aktion där ute för när signe kom in så kunde inte våran andra katt qvintus sluta lukta henne i röva.

nu ligger emma och jag här i pappas och sussis säng, jag har just ätit nudlar nedbäddad som jag är och emma hon sover. måste sen iväg på ica och handa ägg och mjölk. pratade med pappa i telefon (nu är dom påväg hem!!) och då kom vi fram till att det blir pyttepanna till middag om det var så att vi hade just ägg och mjölk hemma och jaaaaaaaa sa jag, det har vi.
kollade i kylen och de enda som ligger där är kattmat och ett ekologiskt ägg. så nu dusch sen ica


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahahahhaha knullsigne

2009-01-11 @ 15:19:33
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0