period in my face?

har kommit hem från en trevlig fika på station med mina bästaste finaste och roligaste ansikte.
var faktiskt tvungen att påpeka att jag hade blivit återfödd med bruna ögon, efter att dom hade lagt märke till det så tyckte dom att det såg kanoners ut! blev en snickerstårta (om jag fick välja en maträtt(?) att leva på resten av livet skulle de va snickers) och en varm choklad. jag tror att jag är en sån som A L D R I G kommer börja att gilla kaffe. i typ 8:an så låtsades jag att gilla det, men det höll inte så länge eftersom att det vart påfrestande på både psyke och smaklökar. 

nu håller jag på att göra mig iordning för sängen och när jag stod i badrummet och tvättade ansiktet så märkte jag att vi inte hade några sånna där bomullstussar till ansiktsvattnet. då tager man vad man haver och choop så åkte en binda rakt upp i ansiktet.

en binda har fler funktioner än vad du tror

Kommentarer
Postat av: Filippa

Läs mitt senaste blogginlägg om kaffe! Du passade jättebra i bruna ögon gumman :) Hade garanterat sett det om vi inte suttit i stearinljusmörker.



Haha mina bomullsrondeller är också slut, kanske ska prova ditt tips med en binda!

2009-01-11 @ 22:19:24
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0