sängdags snart?

oooookej, 04.26 börjar nu ta ut sin rätt.
helt seriöst, kan man vara såhär trött? det känns som om nån liksom konstant går runt och trycker ett skollhett strykjärn mot mina ögon.
pappa sa då till mig att man blir mycket piggare av att äta apelsin... mm visst, 3 apelsiner senare och de enda som har hänt är att jag måste kissa var 30:de minut. 

men såhär dagen efter är det faktiskt värt att va såhär trött, för jag hade så himla kul igår/natt med mina älklingvänner.
det enda som suger är att röja undan efter allt och när jag ändå var i farten så tänkte jag "ja, men då kan jag damsuga matten i hallen också". no no no, big misstake, jag lär mig aldrig. dammen liksom limmar sig fast i mattan och man får stå och suga i 100år samtidigt som man måste trycka och gnugga så det känns som om att armarna ska lossna. 


världens finaste          världens finaste           världens finaste

världens finaste          världens finaste                    världens finaste


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

För du glömde inte bilder på MIG, lova och filippa :( :( :( :((((

2009-01-05 @ 19:34:46
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar han till höger mest :]

2009-01-05 @ 19:37:06
Postat av: Anonym

men det kommer bilder eftersom!! men det går ju för fan inte

2009-01-05 @ 19:44:14
URL: http://nile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0