tillbaka

världen står stilla stilla stilla. allt står stilla. skolan står stilla. jag står stilla (inge bra). allt hemma är stilla. 
men jag har faktiskt världens finaste klass(bästavänner)vänner, dom får iallafall allt att röra sig lite grann. 

fredagkväll och nu sitter jag i emmas säng (som vanligt) med en dator i knät och tv:n påslagen. 
har varit sur som en surprutt för att ingen fattar nånting och de här har inte alls varit en bra dag med tanke på att jag va trött som en ndjsndja plus att de va kallare än frysen ute, närmare -20.
när de är såhär kallt skulle man helt klart kunna operera ute typ. kroppen skulle domna bort på 2sekunder så man skulle ändå inte känna nånting och på så sätt så skulle alla narkosläkare få typ hela vintern ledigt från jobbet.
somnade på hålet idag, typ 1timme och på svenskan, sittande mot en hård stolpe. vad har jag gjort för att förtjäna detta öde

förresten så bakade jag igår! måste få igång mina kökskunnskaper igen (eller ja, dom har aldrig riktigt varit där). bakade muffins och förutom att jag råkade få ner typ en liter vatten i mitt vattenbad med choklad, vispade inte äggen och sockret så pösigt som de skulle va och all glasyr PÅ mina händer så vart dom faktiskt goda. kanske inte riktigt muffins. mer som en kompaktsementkladdkaka, men den va faktiskt ganska god och de första någonsin som jag har bakat själv!


vart finns hoppet?

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

UPPDATERA FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-20 @ 21:27:04
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0