tvillingsjäl

pratar med vänner på msn, lyssnar på gavin på full volym, pappa står där nere och skriker att jag ska skuva ner. en vanlig stund för alla tonåringar och dom som gör detta på toan räcker upp en hand, "räcker upp en hand".
jag är databeroende. sitter alltså nu på toan, alltså bokstavligt på toan (med bar stjärt) och har datorn med mig. emma, min syster, har länge tjatat om att jag är databeroende och idag är jag stark nog att erkänna "att jag är databeroende". eller kanske en mildare diagnos av ett beroende. eller ni kanske kan ställa en diagnos själva, ämna en kommentar om min diagnos så jag vet vilken hjälp jag ska skaffa.
- ja som sagt, tar med mig datorn när jag ska på toa
- när jag ska duscha (då duschar den inte med mig, den spelar wonderful musik)
- när jag ska bada, ja, då spelar den film
- måste alltid knappa lite data innan jag somnar, den ger mig en god nattsömn eftersom jag sitter uppe så länge med den gör den mig så sjukt utmattad så jag deckar av trötthet, därför den goda nattsömnen
- jag tvättar den lite försiktigt med vatten och såpa varje dag, måste vara fin och ren ju
- saknar den när den inte är med mig, t.ex när jag var i stockholm så saknade jag min lilla bebis
okej okej okej, svart på vitt, det här är inte bra. nu kommer tvekan, ska jag våga publicera det här så hela sverige kan få läsa om mitt lilla "handikapp"

ne, nu måste jag resa på mig. har en tendens av att mitt högra ben domnar när jag sitter för länge. det liksom sticker under foten. ganska bra grej faktiskt, för då vet jag när det är dags att resa på sig

       hjärta     

se den fina badrumsinredningen i bakgrunden :P:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla grym!

2009-01-03 @ 01:36:03
Postat av: Anonym

okej, jag erkänner. det va jag som skrev tidigare kommentar

2009-01-03 @ 01:36:55
URL: http://nile.blogg.se/
Postat av: viktoria

hahahaha du ÄR så jävla grym.

2009-01-03 @ 01:59:00
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/
Postat av: viktoria

men ralle var ett chipsmongo så jag var tvungen att dra och du svarade ju aldriiiiiig!

2009-01-03 @ 02:20:09
URL: http://viktorianordgren.blogg.se/
Postat av: ralfmeister

vadå jag var ett chipsmongo!!!! vikky skriver i sömnen ;]

2009-01-03 @ 04:05:10
Postat av: Anonym

ralfmeister, sluta ät chips

2009-01-03 @ 19:05:25
URL: http://nile.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

YES ETT ERKÄNNANDE!!! Som tur är så är jag inte i ditt träsk än, och det skulle suga ifall jag halkade ner i ett äckligt beroende

2009-01-04 @ 14:09:42
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0